Mitel Aastra Ericsson BusinessPhone

A BusinessPhone 50/250 rendszer 2015 december 31-éveléletciklusa végére ért. Gyártása, alkatrész utánpótlása, gyári támogatása teljes egészében megszűnt. A közel 35 éves pályafutása alatt folyamatosan követte a kor fejlődését és az utolsó verziójáig naprakész megoldást kínált a telekommunikáció növekvő igényeire.
Köszönjük a gyártóknak és fejlesztőknek.
Mivel napjainkban is rengeteg BP működik szerte a világban, még hosszú ideig együtt élünk majd ezzel az elnyűhetetlen rendszerrel.
Cégünk folyamatosan biztosítja a működő berendezések támogatását, javítását és hibaelhárítását.

A BusinessPhone kommunikációs rendszer az Aastra (korábban az Ericsson Enterprise AB) egyik legnépszerűbb terméke. A kis és közepes méretű cégek számára nélkülözhetetlen üzleti kommunikációs szolgáltatásaival – alapkiépítésében 300 felhasználóig – biztosítja a hatékony kommunikációt. Népszerűségének egyik oka a rugalmas és kompromisszumoktól mentes növekedési lehetősége. A másik a szolgáltatásainak egyszerű és könnyű elérése, mely a felhasználók hatékonyságát növelik, míg legnagyobb előnyeként az integrált szolgáltatásainak együttes elérését említhetjük.

A BusinessPhone három változatban érhető el:

  • BusinessPhone50
  • BusinessPhone128i
  • BusinessPhone250

Mindhárom BusinessPhone rendszer ugyanazt biztosítja, csak és kizárólag a kabinet különbözik. A BusinessPhone50 egy laposabb fali kivitel, 4 szabad kártyahelyes lehetőséggel. A BusinessPhone128i egy 19′-os kivitelő, közvetlen patch panellal rendelkező, 2U magas egység. A BusinessPhone250 pedig 3 db 9 pozíciós kabinetből állítható össze.

BusinessPhone specialitás – integrált megoldások

Call Center

40 ügynökös ügyfélszolgálat, számítógépes támogatással. Az ACD szolgáltatás biztosítja a hívások IVR menürendszeren keresztüli fogadását, a kívánt várakozási információkkal. A Supervisor munkáját és a Call Center működését, pillanatnyi állapotát a Call Center Supervisor alkalmazás mutatja, mely egy nagyon részletes riport menedzsment modullal teszi értékelhetővé az ügyfélszolgálat működését. Az ügynökök munkáját hatékonyabbá teszi a Call Center Assistant CTI-os alkalmazás, mely akár a meglévú CRM rendszer adatbáziskapcsolatát is biztpsítja. A Call Center Assistant egy beépített kampánymodullal és script építő modullal segíti a professzionális, de költséghatékony marketingkampányok indulását.

A BusinessPhone Call Center megoldásának részletesebb leírása

Mobilitás

Egyrészt a 60 bázisállomással lefedhető területen 210 cordless készülékkel biztosít hatékony kommunikációt, üzleti és ipari készülékeivel, másrészt a GSM készülékek mellékállomási szolgáltatásokkal történő ellátása minden utazó munkatárs álma. Nincs elveszett hívás, ha fontos az elérhetőség. A Mobile Mellékállomás (Mobile Extension) leírása.

CTI – számítógép integráció

Nyitott CTI szervere minden TAPI felülettel rendelkező alkalmazás költségmentes integrálását biztosítja, pl. Outlook. A hatékonyság növelő CTI alkalmazásai, mint a BackStage, a Call Center Assistant, Unified Messaging Voice/Fax szervere, adatbázisinegrációi kiemelik versenytársai közül.

A BusinessPhone CTI bővebb ismertetése

VoIP IP telefónia

A BusinessPhone a tradícionális kommunikációs világból megközelítve, a megszokott, kiváló minőségű digitális technológiájával megismert szolgáltatásait biztosítja IP felületen. Ennek köszönhetően 200 IP mellékállomásos rendszere egyszerre biztosítja a tradícionális és az IP világ kapcsolatát, a távoli telephelyek VoIP integrációjával.

A BusinessPhone IP telefónia részletesebb ismertetése

Corporate Network

A BusinessPhone alapszolgáltatása a Corporate Network kialakítás, mely egy max 8 számjegyes vállalati mellékkiosztás mellett 1000 csomópontot, telephelyet képes kiszolgálni, a rendelkezésre álló infrasturkturán keresztűl. Ez lehet a régi időkben használt hangcsatornás Qsig összeköttetés, vagy a ma már szinte kizárólagosan használt IP felület.

Vendéglátás

A BusinessPhone a vendéglátás területén is hozza a maximumot. A szállodai szolgáltatások, mint a check-in/out, szobastátusz, ébresztés, szobák közötti forgalom késő esti korlátozása, rosszullét jelzés, minibár, önálló alkalmazását, vagyb egy meglévő Front Office szoftver csomag (pl. Flexys, Hostware, Fidelio) által történő vezérlését is biztosítja. A BusinessPhone alkalmazása egy szállodában legalább egy plusz csillagot jelent a besorolásban.

Végül vessen egy pillantást erre a képre, milyen kiemelt szolgáltatásokat és alkalmazásokat biztosít egy alaprendszer: