A mai kommunikációs technológiák fejlődésével ( e-mail, chat, facebook, twitter, stb. ), a hagyományos telefonos ügyfélszolgálatok és infó centerek igényei is változnak. Tehát már nem elegendő ha csak telefonon keresztül tartjuk a kapcsolatot az ügyfelekkel, hanem a többi kommunikációs felületen is elérhetővé kell válni. Természetesen ez akkor válik hatékonnyá, ha ugyanazokhoz az ügynökökhöz egy felületen, egy rendszeren keresztül tudjuk a beérkező információkat elosztani. Legyen ez telefon hívás, fax,e-mail üzenet, chat üzenet a web oldalunkról vagy a facebook oldalunkról. A bejövő információk kezelése mellett, egy újabb feladat az értékesítés és marketing tevékenységek végrehajtása, akár a lehetséges ügyfelek telefonos vagy más módon történő megkeresésével, vagy pedig a vállalati e-mail és internetes oldal interaktív felhasználásával. Ez azt eredményezi, hogy a csupán hangalapú kommunikációt lehetővé tevő call centereket egyre inkább felváltják a multimédia képességekkel (pl. e-mail, fax, web chat) ellátott contact centerek.
Az igényeket felismerve a hagyományos call center mellett, mi is felvettünk a kínálatunkba új contact center alkalmazásokat, melyekkel mind a beérkező információkat mind a kimenő kampányokat egységesen lehet kezelni. Megoldásként a Jusan szoftver gyártó cég contact centerét és hangrögzítő moduljait tudjuk ajánlani.
Bővebb információért kérjük kattintson ide.