A Fidelity egy korszerű és költséghatékony Contact Center megoldás, amely főként a szolgáltatások minőségére, az ügyfelek hívásainak hatékony kiszolgálására fókuszál, emellett pedig lehetővé teszi a különféle statisztikák készítését és kezelését a contact center működéséről.
A Fidelity lehetővé teszi a supervisorok számára, hogy akár valós időben begyűjtsék a szükséges információkat, hogy ezzel optimalizálhassák az elérhető erőforrásokat, statisztikákat és a különféle működési beszámolókat.
A Fidelity a tökéletes Call Center, ügyfélszolgálat és helpdesk megoldás. De kiválóan alkalmazható technikai segélyhívóközponthoz vagy bármilyen más contact center konstrukcióhoz is.
A Fidelity nagymennyiségű hívás elosztására és kezelésére képes. Emellett csökkenti a válaszidőt, a megválaszolatlan hívások számát és javítja a költséghatékonyságot.
A cél egyszerű: minél több hívás kezelése minél kevesebb alkalmazottal a leghatékonyabb és legprofesszionálisabb módon. A Fidelity esetében a valódi különbség az adaptálhatóságon és a könnyű kezelhetőségen érezhető. A Fidelity kiválóan alkalmazható bármilyen szektorban.
A Fidelity képes e-mail és chat használatára is, továbbá CRM és ERP megoldásokkal is kombinálható. A telemarketing szektor kiválóan és kimagasló hatékonysággal alkalmazhatja kimenő kampányok szervezésekor.